Monday 20 November 2017

Tsd Trading System


Media Sponsor for Automated Trading Championship 2011.Forex-TSD eller Forex Trading System Developers er et av de største Forex-fora som kontinuerlig har fått anerkjennelse som en av de beste TEN MEST INFLUENTIAL FOREX SITES over hele verden Forex-TSD er et av topprangerte forum nettsteder i Forex markedet i dag med nær 1 6 millioner sidevisninger per måned Vi har mer enn 200.000 registrerte Forex-forhandlere fra ulike nivåer som deler verdifull innsikt og handelsstrategier gjennom deres foruminnlegg og blogger.200.000 medlemmer og voksende. Mer enn 1 6 millioner sidevisninger per month. Well over 248.000 unike besøkende per month. Consistently gjennomsnittlig nær 8000 besøkende per dag. Forumet ble opprettet i 2005.Forex verktøy delt av moderatorer og medlemmer kan lastes ned gratis fra nettstedet. Forex - TSD-siden ble opprettet for å støtte nye og eksakte Forex-forhandlere som har behov for de beste ressursene som for eksempel indikatorer, handelsstrategier, handelsverktøy og annen viktig informasjon mation om Forex. Forum er pent kategorisert for enkel tilgang browsing. Has spesielle diskusjonsområder delen spesielt laget for medlemmer som ønsker å dele sin kunnskap og erfaring på Forex trading Alle sub-kategorisert i henhold til trader s needs. Provides daglig Forex nyheter fra pålitelige kilder for eksempel Wall Street Journal, Reuters, Bloomberg, etc. Hva en nedlastingsavdeling hvor medlemmer kan laste ned de nyeste og mest nyttige indikatorene, handelssystemene og andre Forex-verktøy. Forumet har også to eksklusive seksjoner Elite Section Advanced Elite Section hvor medlemmet vil få fri tilgang til ekte banebrytende Trading Systems automatisert og ikke, Indikatorer, Signaler, Artikler, etc som vil hjelpe dem i Forex trading. Latest Forex nyheter, handelsresultater og andre Forex relaterte informasjon artikler tilgjengelig i forumet. Forumet gir mulighet til medlemmer for å dele sine innsikt og relaterte erfaringer når de bruker en bestemt handelsplattform eller - verktøy. Å gi et medlem gir deg oppo rtunity å være en mye bedre handelsmann gjennom ulike informasjon og trading verktøy tilgjengelig på nettstedet. Forummedlem kan bli informert om de nyeste trendene i handel og det globale valutamarkedet. Gir god opplæring til Forex nybegynnere gjennom treningsdelen. Alle Forum-moderatorer er Forex-eksperter. Klar til å hjelpe medlemmer i deres henvendelser og bekymringer når som helst. Det gjør at ingen spammeldinger er inkludert i hver del av nettstedet, og bare relevant informasjon er tilgjengelig. Last ned MetaTrader 5 og øk din handel til et nytt nivå. System Design Vision. Our visjon er å ta bekymringen ut av Trading System Design slik at du kan fortsette med Trading Vårt mål er å forstå bedriftens leveranser og handelsbehov, samt de utfordringene de står overfor, og anbefaler fornuftige og effektive løsninger. å implementere dem Vi ønsker å ta kompleksiteten ut av Trading, samtidig som vi beskytter dine forretningsmessige interesser på realistiske og effektive måter. Det er ikke en god handel produkt. Det er en prosess. TSD har kompetanse og verktøy for å hjelpe organisasjoner til å bygge en plattform for vekst for å møte utfordringen med en ny grense. Hvorfor ikke la oss hos Trading System Design hjelpe deg med å skreddersy en løsning for deg fra et av våre dedikerte designteam. Review Besøk site. I send en melding til administratorer av Forex TSD sier. Når jeg klikker på bildet der det står Last ned 10 indikatorer for 12 jeg er rutet til en annen side, jeg vil ikke kjøpe Monthly Elite-medlemskapet, vil ikke kjøpe medlemskapet av Advanced Elite månedlig, jeg vil bare laste ned 10 indikatorer for 12 dollar, jeg trenger hjelp Takk. Så, Når jeg klikker på bildet der det står Last ned 10 indikatorer for 12 jeg rutet til en annen side, sier andre eksempel. Andre eksempel. Jeg vil ikke betale 24 99 for 10 indikatorer hver måned vil jeg betale 12 per 10 indikatorer, som vist i det første bildet, som det burde være. De svarte aldri meldingen som jeg sender dem. Til tross for at de er gode programmer og bevis, er de stiller deg fortsatt penger hver måned, når jeg ikke vil fortsette å betale det månedlige abonnementet. Når jeg regnes som et forum med potensial, har det siden redusert medlemskapet og blir mindre interessant. Administrasjonen Newdigital har et problem med engelskspråket og kan t kommunisere effektivt med engl han snakker medlemmer Han har tatt de gode indikatorene delt på forumet og besluttet å gjemme dem i en Elite-seksjon og kan bare få tilgang dersom man betaler den ekstravagante avgiften på 89 per måned. En prøve er tilgjengelig for Elite-seksjonen, men det begrenser deg til en ekstremt kort beskrivelse av indikatoren og det er ikke noe vurderingssystem som gir deg hodene for å vite hvordan indikatoren utfører. Dessverre lar administrasjonen å gå nedoverbakke og ikke appellerer til erfarne forhandlere. Siden har ingen pedagogisk verdi og er spammet ganske ofte Moderatorene gjør ikke en god jobb med å overvåke søppelpostene og gir meg mening om at de mangler forex trading experience For to år siden, ville jeg ha vurdert dette forumet en 3-stjerners. Etter å ha sammenlignet dette forumet med hvordan det pleide å være og sammenligne det med de andre forexforaene, er dette forumet heldig å motta en stjernebedømmelse.2011-02-03 2 Stjerner Som medlem av Forex-TSD forum, er jeg skuffet over inaktiviteten det siste året med Det voksende antallet Forex-forummer dukker opp, Forex-TSD tar dessverre et baksete. Min bekymring med Forex-TSD er at de tar de gode indikatorene og ea s og plasserer dem i deres Elite-del av forumet og forventer et medlem til betal 29 per måned for å få tilgang til dem. Det er en avansert Elite-seksjon som er 79 per måned for å få tilgang. Mitt gripe med Forex-TSD er at de har absolutt ingen anelse om hvordan de skal håndtere deres Elite og Advanced Elite Sections For eksempel, hvis en ønsket å ta en topp i både Elite og Advanced Sections for å se hva de har å tilby, må man registrere seg for en prøveabonnement som er ledig i 7 dager, så betaler man enten 29 eller 79 per måned, avhengig av hvilken plan de velger når man abonnerer på rettssaken, de har ikke tilgang til noen bilder, utmerke seg eller erklæringer som viser om et system er bra eller ikke, jeg prøvde å overføre dette problemet til en admin som ble kalt Newdigital i løpet av min ukes prøveperiode og jeg ga opp med å prøve å overbevise ham som for en til bli lokket til å kjøpe et medlemskap i enten Elite eller Advanced Elite, man bør ha tilgang til en form for setning, Excel eller bilde som viser hvilket system som egentlig fungerer eller ikke. Åpenbart har man ikke tilgang til det aktuelle systemet, men alt jeg ønsket var info om hva som fungerer, hvor lenge det har virket, historie osv., og Newdigital forstod ikke mitt problem. Unødvendig å si, om Newdigital var så clueless og ikke fikk se et problem, så har ikke nettstedet mitt et abonnement. kan man fortelle hva som fungerer hvis de ikke deler noe bevis på noe slag Alt jeg så var navn på systemer og en kort, veldig kort beskrivelse Ingenting nevnt om de til og med jobbet i det hele tatt Jeg ser ikke et poeng i å få prøve hvis du ikke har tilgang til uttalelser, osv. Jeg ser ikke en fremtid med dette nettstedet på grunn av deres ledelse og administrasjon, uten å vite hva de gjør. Som en 15 års forexhandler gir jeg Forex-TSD en to-stjerners rangering. Det er et godt forum med mange pedagogiske materialer, spesielt hvis du er MT4 prog rammer og forstår MT4-språk Som alltid og på alle fora, selv privat er det svindelartister, folk som prøver å tjene penger på etisk og ikke-etisk måte - dette er Internett, og man bør være forsiktig. Men det er mange gode tråder om indikatorer, EA s, neurale nettverk osv. Jeg lærte mye fra gratis åpen kildekode EA funnet på forex-tsd spesielt Ellie-seksjon Hvis du leter etter hellig gral, til gratis lunsj uten noe arbeid og forståelse, kan du ikke finne det hvis du er ute etter noen god programmerer og eksempler på kildekoden, ideer om indikatorer og EA dette er stedet for deg Forex trading er en bedrift for meg, i næringslivskunnskap er en nøkkel og forex-tsd er et bra sted å finne litt kunnskap, ikke umiddelbare løsninger. Hvis du vil bli scammed, forvirret, misforstått, lurt, eller få råd til å miste pengene dine, dette er stedet å være Horrible Bunch of scammers prøver å få deg Hold deg unna det Dette stedet har ingenting og feilinformasjon og counter-information. I haven t sp Jeg har brukt penger på dette, aldri trodde det var verdt det, men jeg brukte mye tid på å lese de frie trådene, tiden var helt bortkastet, kom til den konklusjonen at det bare var en gruppe mennesker som søker svarene i indikatorer - det er ikke t. Vil gjerne gi det 1 stjerne, men jeg tror ikke det er enetisk. Jeg har forsøkt å gjenopprette abonnementskostnaden til Forex-tsd og de svarer ikke på e-posten min. Jeg har forsøkt å nå dem derfra forumside og fra Paypal kvittering De svarer ikke De holder bare lading meg Jeg har kontaktet min Paypal konto for å slutte å betale dem. Jeg har blitt scammed mange ganger på Forex-Tsd av programmerere, indikator selgere, ekspert rådgiver svindel og signal svindel. Indikatorene Jeg ble solgt var ikke bedre enn den gratis indikatoren på metatrader-signalleverandøren, fant jeg på forex-tsd som brukes til å miste pengene mine for penger. Jeg leide noen programmerere basert på tsd, de tok pengene mine og aldri levert fungerende admin ville slette min innlegg og tråder klager mot TSD programmering sc ammers. There er en svarteliste av programmerere som kan bli funnet ved å søke google. I vurdere dette et enstjernet forum fordi administrasjonen støtter scammers. They er informativ, og egentlig de har informasjon til å veilede den unge forex handelsmann, jeg har kjent dem for ca ga meg en tidlig guide og jeg bruker til å tro at de var de beste til jeg dicovered Forex Factory og ble kjent med FELIX nå surfer på fred alt i alt de er gode. Forex-TSD er ok som et forum unntatt STEINITZ dominerte tråd Steinitz har vist seg å være en svindelkunstner Hans tråd har over kvart millioner innlegg og han dominerer den med hjelp av Admin Hvis du legger inn noe negativt om hans ubrukelige Robot, blir innleggene dine slettet av admin Så mye for å få talefri Steinitz Robot har mistet 1000 dollar i hovedstaden i EA-konkurransen Det står på 258 av 603 Steinitz adcertiserer sin robot som 100 nøyaktig og mister aldri på YouTube På grunn av dette vurderer jeg dette forumet med 1 stjerne. Få widget-kode. Forex-anmeldelser og - vurderinger. Forex Performance Tests. Forex Traders Court. Forex Trading Utdanning og fellesskap Forums. Forex Kalender og Tools. Copyright Alle rettigheter Reservert Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA, og FPA Shield Logo er alle varemerker for Forex Peace Army Alle rettigheter forbeholdes under US og internasjonal lov.

No comments:

Post a Comment