Thursday 23 November 2017

Alternativer Beste Strategier


Topp 4 opsjonsstrategier for nybegynnere. Valg er gode verktøy for både posisjonshandel og risikostyring, men å finne den riktige strategien er nøkkelen til å bruke disse verktøyene til nytte. Nybegynnere har flere alternativer når du velger en strategi, men først bør du forstå hvilke alternativer som er og hvordan de fungerer. Et alternativ gir innehaveren rett, men ikke forpliktelsen, å kjøpe eller selge den underliggende eiendelen til en angitt pris på eller før utløpsdatoen. Det er to typer alternativer en samtale, noe som gir innehaveren den rette å kjøpe opsjonen og et set som gir innehaveren rett til å selge opsjonen. Et anrop er i penger når strykprisen den prisen som en kontrakt kan utøves på, er mindre enn den underliggende prisen på - belønning når strekkprisen tilsvarer prisen på underliggende og out-of-the-money når strekkprisen er større enn underliggende. Omvendt er sant for setter Når du kjøper et alternativ, er ditt tapsnivå begrenset til opsjonen s pris, eller premium Når du selger et nakent alternativ, er risikoen for tap teoretisk ubegrenset. Valg kan brukes til å sikre en eksisterende posisjon, starte en retningsvisning eller, når det gjelder bestemte spredestrategier, forsøk å forutsi retningen for volatilitet Alternativer kan hjelpe du bestemmer den eksakte risikoen du tar i en stilling Risikoen avhenger av streikvalg, volatilitet og tidsverdi. Uansett hvilken strategi de bruker, må nye opsjonshandlere fokusere på strategisk bruk av løftestang, sier Kevin Cook, opsjonsinstruktør ved ONN TV Å være systematisk og sannsynlig-minded lønner seg sterkt i det lange løp, sier han og anbefaler at i stedet for å kjøpe ut-av-pengene alternativer bare fordi de er billige, bør nye handelsfolk se nærmere på pengene sprer som har større sannsynlighet for suksess Han gir dette eksempelet Hvis du er bullish på gull og vil bruke GLD valutahandel, som for tiden handler på 111 00, i stedet for å bruke 45 cent på 125 juni-samtalen, på jakt etter et hjem løp, har du større sjanse til å tjene penger ved å kjøpe 110 110 111-samtalespredningen for 55. Å velge riktig valgstrategi som skal brukes, avhenger av markedsuttalelsen og hva målet ditt er. Overkalt anrop I et dekket anrop kalles også et kjøp - skriv, du holder en lang posisjon i en underliggende eiendel og selger en samtale mot den underliggende eiendelen. Din markedsutvikling vil være nøytral til bullish på den underliggende aktiva. På risikoen mot belønning er din maksimale fortjeneste begrenset, og ditt maksimale tap er betydelig Hvis volatiliteten øker, har den en negativ effekt, og hvis den avtar, har den en positiv effekt. Når det underliggende beveger seg mot deg, vil de korte samtalene oppveie noe av tapet. Traders bruker ofte denne strategien i et forsøk på å matche generelle markedsavkastning med redusert volatilitet. Relaterte artikler. De 2 beste alternativstrategiene, ifølge Academia. Apr 25, 2012 4 56 PM. Som mange av mine lesere vet, er min favorittopsjonsstrategi å selge utestående penger satt kredittspread. gevinstfrekvensen er veldig høy fordi vi kan tjene penger selv om aksjen forblir stillestående eller til og med faller et beskjedent beløp. Videre begrenser marginskravet ved å selge sette sprekker i stedet for nakne putter øker handelsutbyttet betydelig. To akademiske studier - en fra 2006 og en nyere fra 2012 - - oppsummerer min mening om overlegenhet av salgsmulighetsstrategien, og konkluderer med at mens mange alternativstrategier mister penger, er salget et av de få alternativstrategiene som overgår en buy - og-hold aksjeporteføljen I 2006-studien står det på side 17 og 22-23 lagt vekt. I samråd med tidligere presentert resultat og tidligere litteratur har mange opsjonsporteføljer risikojustert ytelse verre enn referanseporteføljen. Noen opsjonsporteføljer utviser imidlertid risiko - Korrigert ytelse som overstiger referanseporteføljenes portefølje Når tremåneders opsjoner brukes, skrives satt porteføljer for alle moneynessnivåer OTM, ATM, ITM g enerate høy avkastning og oppviser positiv unormal ytelse. Tabell 2 på side 27 i 2006-studien rangerer alternativstrategier i synkende rekkefølge og salg av putter med faste tre måneders eller seks måneders utløp er den mest lønnsomme strategien. Ved faste 12 måneder eller lengre utløp, kjøp av anropsalternativer er den mest lønnsomme, noe som gir mening fordi langsiktige anropsmuligheter drar nytte av ubegrenset oppover og sakte tid forfall. Dette studiet støtter min strategi om å selge putter med 2- til 5-måneders utløp og kjøpe LEAP-anropsalternativer med ett år eller lengre utløp Nedenfor er en utdragt gjengivelse av undersøkelsens tabell 2 for opsjoner som har faste tre måneders utløp under både 10-årige og 22-årige holdingsperioder. Årlig Retur 10 års Holding Periode. Jeg er ikke overrasket at salgsprosesser er den mest lønnsomme alternativstrategien, men jeg er litt overrasket over at selger i penger legger er den beste strategien. Dette er sannsynligvis fordi studien ikke inkluderer den fryktelig bearish 2008-09 aksjemarkedsperiode Hvis studien ble oppdatert i dag, satse jeg på at det ville være nummer én alternativstrategi å selge utestående penger. Oppsigelse Jeg har ingen posisjoner i noen av de nevnte aksjene, og ingen planer om å starte noen stillinger innen De neste 72 timene. Les hele artikkelen. Denne artikkelen gjelder kun for PRO-medlemmer. Få tilgang til denne artikkelen og 15 000 eksklusive PRO-artikler fra 200 m. Interessert i oppgradering til PRO. Ta en avtale med en PRO-kontoadministrator for å se om PRO er riktig for deg. Ja, jeg er interessert. Beste alternativstrategier.3 Lønnsomme opsjonshandler. I jakten på de beste alternativstrategiene har jeg oppdaget at det er mange måter å miste penger på handelsalternativer, tro meg, jeg vet hva jeg snakker om i Det ville være nyttig hvis vi fikk flere livstider for å perfeksjonere våre metoder for handel og investering. Dessverre er alt vi har er dette livet og nåtidens øyeblikk. Det betyr mye prøve og feil. Men prøve og feil gjør det ikke t mener at du må gjør de samme feilene som alle andre. Eller samme nummer. En stor del av prøveperioden består av å utdanne deg selv for å kutte ned på feildelen. Og formålet med å utdanne deg selv når det gjelder opsjonshandel, er å eliminere så mange mulige feil som mulig på forhånd. Option Trading Warning. I din egen søken etter det beste alternativet strategier den største potensielle feilen du vil eliminere på forhånd, er å vedta en handels - eller investeringsfilosofi som egentlig ikke passer deg. For eksempel kjenner jeg meg selv godt nok nå for å innse at ren spekulativ handel ikke passer til min personlighet, selv om jeg fra tid til annen fortsatt er fristet. Det er ikke en slam på handel eller handelsmenn Tvert imot har jeg enorm respekt for de som er i stand til å handle enten for å leve eller for en betydelig del av sin inntekt. Det kan absolutt gjøres. Men det tar den riktige personen med den rette blandingen av analytisk intelligens, teknisk trening og psykolo Hvis du virkelig er tiltrukket av en mer trading-sentrisk tilnærming, kan jeg trygt anbefale et par gratis, høy kvalitet og pålitelige nettsteder som vil hjelpe deg utrolig og. Hybrid Investor-Trader. Jeg mistenker imidlertid , at det er mange mennesker der ute som meg. Vi kan ikke ha de rene matematiske ferdighetene til å bli store, profesjonelle, heltidspersoner, og selv om vi kunne lykkes på det, mangler vi fortsatt den nødvendige personligheten til selv Vil du være god og profesjonell, fulltidshandlere. Men vi er ikke fornøyd med en enkel kjøp og hold strategi, enten det er ikke at vi er nødvendigvis utålmodige, det er bare det som kjøper og holder av seg selv, det virker ikke, men kjøp og hold og lur gjør. Ideen om å investere via fond eller ETF er også unappealing Det virker galt på en eller annen måte, sløsing med potensial og kjedelig som helvete Åh, og en annen ting - det virker ikke noe bedre enn rett kjøp og hold. I tillegg, Vi er ikke den typen mennesker som abdic spiste vår investering heller, som bare overfører pengene våre og lar noen andre klare det for oss, bare spare oss detaljene, ala Bernie Madoff. Vi kan ikke være rene handelsfolk, men vi innser at detaljene fortsatt er viktige. Den 3 beste Alternativ Strategier for Everyday Traders Investors. Jeg antar at jeg er en slags kvasi strukturist. Jeg pleier å se strukturen så mye som detaljene skogen og trærne, hvis du vil være det kunstverk, politiske kampanjer eller alternativ strategier, jeg er interessert i å studere hvordan immaterielle ting er utformet og hvorfor de jobber eller hvorfor de ikke. Så jeg har faktisk tenkt mye om hva de beste alternativene strategiene er fra et strukturelt synspunkt. Der er effektive alternativ trading strategier som don t krever profesjonell karakter ekspertise med teknisk analyse. er der noen relativt enkle alternativ strategier eller metoder tilgjengelig for å øke en s returnerer uten å måtte ta for mye risiko. hvis disse strategiene eksisterer og hvis de re effec tiv, hva som gjør dem effektive. Fullstendig avsløring - det som følger er mine egne subjektive meninger, dannet ut fra mine egne personlige erfaringer og forstyrrelser. Fra et strukturelt synspunkt kan jeg identifisere tre separate TYPER av opsjonsstrategier som kan være svært lønnsomme for hverdagen handelsmann Den ene vanlige egenskapen disse metodene deler er at på et eller annet nivå, de er helt eller delvis avhengige av salgstidspremie. Retur fra Best Alternativ Strategier til Great Option Trading Strategies Home Page.

No comments:

Post a Comment